reklama

Vodkou proti alkoholizmu

To, že sa dvaja nýmandi producírujú v televíznom programe, dokonca sú jeho ústrednými postavami by nemuselo byť až tak strašné a v dobe pokleslej zábavy sa to môže zdať skôr ako dobrý nápad. Ako sa ale ukazuje, košický milionársky pár známy svojím britkým nevkusom ešte nepovedal svoje posledné slovo. Ak sa pani Nora aj naďalej strápňuje na televíznej obrazovke, zatiaľčo sa pán Braňo snaží preraziť svojou neschopnosťou v šoubiznise, zdá sa mi to normálne a nemusím ich vnímať. Avšak posledný pokus vyliečeného alkoholika bojovať proti alkoholizmu vlastnou značkou vodky budí des a naznačuje, že pán Braňo sa mal možno liečiť inde ako na Prednej Hore.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Považujem sa za liberálneho človeka. Naviac, pracujem v reklame a sám tvorím značky, reklamné spoty a všetky ostatné marketingové náležitosti, ktoré mnohí ľudia považujú za otravné a zbytočné. Preto si myslím, že som otvorený marketingovým nápadom. Ak sa však vyliečený, alebo možno lepšie povedané liečený, alkoholik rozhodne uviesť na trh vodku nesúcu jeho meno, je to na pováženie. Myšlienkou Mojsej vodky je totiž fakt, že každý, kto ju pije, pomáha v boji proti alkoholizmu. Braňo totiž plánuje venovať časť zisku z predaja na liečbu drogových závislostí.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dobre. Vezmime si také cigarety. Nesmierne škodlivé voči fajčiarovi, ale aj okoliu a predsa legálne predávané. Snahou tabakových koncernov je samozrejme naprávať si toto pokazené meno, aj keď to ide veru ťažko a napol dobrovoľne, napol nútene finacujú prevenciu a výskum liečby všetkých ochorení dokázateľne súvisiacich s fajčením. Logika však trocha nebezpečná, lebo zdanlivo akoby ospravedlňovala produkciu, predaj a konzumáciu tabakových výrobkov. Iste, fajčenie nezmizne zákazom výroby, či predaja cigariet, ale súčasný stav vytvára precedens, pri ktorom by pedofil prispievajúci na týrané deti mohol byť pre spoločnosť akceptovateľný.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ale späť k vodke. Braňo Mojsej sa rozhodol, že nová značka vodky nesúca jeho meno a tým potenciálne predajnejšia, vygeneruje zisk, ktorého časť použije na osvetu a liečbu rôznych závislostí. Zdanlivo chvályhodné, avšak iba vo vidieckej hlave pána speváka. Dôvody asi netreba zdôrazňovať. Predpokladajme, že sa pán Braňo nedostal vo svojom rozmýšľaní ďalej ako je akord Gdur a cena za kožené nohavice značky Gucci a preto si to vôbec neuvedomuje. Ťažko povedať, či to je ten lepší prípad, ale keď si pomyslím, že pán Braňo to robí celkom úmyselne, kvôli vlastnému profitu a charita je len marketingová zásterka, je to už na vážne pováženie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Braňo deklaruje, že jeho snom je vlastná liečebňa. Nuž, ťažko povedať, či bude slúžiť viac jemu (myslím tým osobný prospech dobrej reputácie, nie liečbu) alebo závislým ľuďom. Každopádne, aj keby Braňo postavil takých liečební desať, sú a vždy budú postavené z nečistých peňazí a jeho zvrátená logika je podobná prezidentovi Bushovi, ktorý sa vyberá nastoľovať mier a demokraciu so zbraňou v ruke.

Známy košický milionár Mojsej je zlý spevák, ešte horší zabávač a nevzdelaný primitív. Želám si ale, aby takým zostal, lebo takto je síce jedným na smiech a druhým do plaču, ale aspoň tým nikomu neubližuje.

Martin Bajaník

Martin Bajaník

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

S priateľmi mám reklamnú agentúru Brandy a svojim koníčkom sa venujem výhradne v pracovnom čase. Zoznam autorových rubrík:  O médiachO reklameMarketing praktického životaVery fresh ideasIné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu